петак, 14. март 2014.

Kako da napravite stalak za narukvice



Kao i sve radoznale zene , i ja cesto svratim do Kineza . Nekad iz radoznalosti ,
a nekad , bogami , nesto i kupim :)  Nadje se tu poneka sitnica koju mogu da
iskoristim . Ali najcesce kupim teniske loptice za mog lepog drugara Vulfa ,
kod koga me s vremena na vreme put nanese :) A on uvek prvo pogleda
da li sam mu donela lopticu , koju posle ja bacam , a on juri
da je donese do besvesti . . .i uvek se ja prva umorim :)


















Po tome me je vec i "glavna" Kineskinja po imenu Comi zapamtila :) A i po tome
sto stalno trazim neke gluposti za moje kreativne "napade" . E , prilikom nedavne
kupovine , dala mi je sve prazne tubice od teniskih loptica koje je imala .
Kaze : "Ti naplavila nesto ot ovo" , sa sve onim simpaticnim akcentom i padezima :)
I ja dobih ideju .

Evo sta vam treba :


  1. prazna kutijica od
      teniskih loptica













2 . makaze, igla i konac













3 . neke stare novine koje su vam se
bas zamerile , pa imate merak da ih
dobro iscepate i izguzvate ,

4 . komad mekse tkanine dovoljno
veliki da pokrije ovu povrsinu .











Natrpajte iscepane novine unutra ,
stavite toliko da kada zatvorite na
dodir bude cvrsto , ali da zadrzi
oblik , tj. da se ne deformise .








 

Zatvorite poklopac .












Odsecite parce tkanine prema
 velicini kutije .










Oblikujte otprilike prema
kutiji , obratite paznju na
okruglinu na vrhu .







Sasijte na masini ili rucno ,
nije bitno , samo neka bude
uredno i dobro sasiveno ,
da vam sav ne popuca brzo . 








Odsecite viskove savova i
prevrnite na lice .















Navucite na kutijicu .


















Pokupite visak na dnu i lepo
zategnite tkaninu .












Odsecite visak .
















Ovde ce vam trebati malo vestine i
improvizacije .
Lepo poslozite viskove i usijte ih
najbolje i najpedantnije sto umete .














Eto  :)














Ako zelite , mozete da dodate i
 neki mali ukrasni detalj .
Ja sam napravila cvetic od ostataka
cipke sa jednom perlicom ,
i zakacila zihernadlu . Tako da mogu
lako da skinem ukras ako Vaga u meni
jednog dana odluci da joj se to vise
ne dopada ;)










Stalak ce lepo stajati uspravno
upravo zbog svog poklopca .

Ostaje vam jos samo da
naredjate vase narukvice .














 A ako ih imate mnogo ,
napravite dva , lako je :)








Ovo je jos jedan primer da vam nije potrebno mnogo novca ni materijala
da dobijete nesto sto vam je potrebno . Upotrebite mastu i ono sto vam je
pri ruci u trenutku . Lako je , zar ne ?

4 коментара: