петак, 11. април 2014.

Zeleno , kao vesnik proleca :)

Evo , priznajem .
Bila sam prilicno zauzeta i nisam imala vremena za blog.
Sto cu , naravno , nadoknaditi :)

Nedavno sam otkrila Stylish . Prvo sam narucila postom nekoliko sitnica , prijatno
iznenadjena ljubaznoscu i trudom prodavaca . Doduse , ja jos uvek nisam naisla
ni na jednog neljubaznog prodavca repromaterijala - ne znam da li sam ja srecne
ruke ili su prosto svi takvi :)

A onda me put naneo u BG , i resih da svratim u simpaticnu radnjicu u
Trznom centru Futura , malu ali krcatu svim i svacim . Znate onaj osecaj kao
da ste ponovo dete i  neko vas je pustio same u prodavnicu igracaka :)
A igracke su vrlo povoljnih cena i ima ih zilion . . . Ukratko , osim svega sto sam
trazila - i pronasla , naletela sam i na mnostvo neplaniranih sitnica , kao sto su
naprimer ove staklene perle koje su tada bile na akciji ( sto uopste ne umanjuje
njihovu lepotu) , i zeleni kristali predivnog sjaja , koji se tako dobro slazu
sa ovim staklicima .
Pa ko bi mogao da im odoli ? Odmah sam dobila inspiraciju :)

Da predjemo na stvar : nova ogrlica . Preovladava zelena boja , cisto da
pripremimo oci za zelenilo koje ocekujemo uskoro oko nas :)



















Evo sta mi je bilo potrebno :

-Staklene perle u dve boje ,
odabrala sam zelene i providne .
-Dva kristala koji su u metalnoj korpici
sa po dve paralelne rupice na dnu ,
vrsta koja moze i da se usiva po potrebi .
-Deblje alkice precnika 7 mm .
-Iglice-ekseri i iglice sa omcicom .
-Kapice za perle .




-Komad lanca sa vecim alkama ,
ovaj je 12x8 mm .
-Jaci karabinjer i alkice
za spajanje .
-Komadic lancica za produzetak -
ako zelite da menjate duzinu ogrlice .









Klesta . . . razna :)
Secice , okrugla, ravna , spic , kriva . . .
Svaka imaju svoju namenu .
Mada sve ovo mozete odraditi i samo sa
secicama , jednim okruglim i jednim
ravnim klestima .





Pa da pocnemo . . .

Za donji niz ogrlice treba nanizati  7 zelenih i 6 bezbojnih perli svaku pojedinacno
na iglice sa omcicama , i napraviti omcice sa druge strane . Spojiti ih alkicama ,
tako da izmedju svake dve perle bude alkica .
Za gornji niz je isti postupak  , samo sa 6 zelenih i 5 bezbojnih perli . 




Broj perli mozete izmeniti
ako su drugacije velicine ,
ili ako zelite da taj deo ogrlice
bude duzi ili kraci .




I opet mi je od velike pomoci
tabla za nizanje perli :)





Drugi deo :
za svaku alkicu na donjem nizu nakacite na iglice-eksere po jednu perlu od obe boje .
Ja sam imala 12 alkica , i upotrebila 12 zelenih i 12 bezbojnih perli .
Ispod perli sam stavila ukrasne kapice , sto mozete da izostavite ako zelite .

 











Sada sledi kacenje perli po dve na svaku alku , i time ce donji niz biti zavrsen :

















Sada kada imamo oba niza formirana , na red su dosli kristali - moj omiljeni detalj
na ovoj ogrlici :)




Ovako ce biti
rasporedjeni delovi
ogrlice .











Ovi kristali sa donje strane imaju metalnu "korpicu" , na cijem dnu su po dve rupice
sa obe strane . Kroz te rupice moze se provuici igla sa koncem , ako zelite da ih
usijete , ili zica , ili iglica sa omcicom - sto sam ja odabrala  za ovaj komad nakita .
Kombinacije sa ovakvim kristalima su bezbrojne , a izbor je samo vas :)




Ovako bi to
 trebalo da izgleda .














Spojicemo kristale sa prethodno pripremljena oba niza ogrlice
pomocu alkica :

 












Ostalo je jos samo da dodamo lanac do pune duzine . Ja sam dodala
dva komada od po 13 cm na obe strane , sto je za duzinu koju sam zelela
da dobijem bilo dovoljno . Takodje sam ih zakacila za kristale pomocu
alkica .


Kada merite potrebnu duzinu
lanca , uvek je umanjite za
duzinu kopce i alkica , sto je u
ovom slucaju oko 2,5 - 3 cm .






Jos samo kopca  - i gotovo :)




Mali ukrasni detalj na zavrsteku
lancica !

Ako ste sigurni da je duzina
ogrlice u redu , i da necete pozeleti
nekad da je produzite , ovaj lancic mozete i izostaviti .







Sada mogu da uzivam u pogledu na ovu lepoticu :)
























Evo kako izgleda kristalni detalj izbliza :



















Od dve niske staklica koje sam kupila u Stylish-u , ostala mi je jos puna saka perli .
Na jednoj niski ima izmedju 35 i 40 perli .
Sasvim dovoljno ostatka za lepu narukvicu , a mozda i mindjusice , nikad dosta ;)

Evo materijala koji sam utrosila :

1 . 25 zelenih i 23 providne perle
2 . 2 kristala u metalnim korpicama
3 . 32 deblje alkice precnika 7-8 mm
4 . 24 iglice sa omcicom
5 . 24 ekser-iglice
6 . 24 ukrasne kapice za perle 
7 . 26 cm lanca sa krupnijim alkama
8 . kopca-karabinjer od 15 mm
9 . 6 cm lancica sa sitnijim alkicama
10 . mali privezak po izboru za zavrsetak lancica i jedna manja alkica .

Ako zelite da izmenite broj perli , duzinu ogrlice , ili nesto drugo , uracunajte
te izmene u kolicinu potrebnog materijala .
Lanac sa krupnim alkama , alkice , kopca i ukrasne kapice su takodje kupljene
Stylish-u .

Eto . . .  Ja idem da smisljam neku novu zanimaciju , a vi radite nesto svojim rukama ,
osecaj je divan , verujte ;)


2 коментара: