понедељак, 17. фебруар 2014.

Boja zrelih visanja

Danas sam opet bila vredna :)

Nazalost , ne bas toliko vredna da bih stigla da uslikam ceo proces rada ,
deo po deo , ali dovoljno vredna da napravim komplet - ogrlicu ,
narukvicu i mindjuse .
 
























Komplet sam napravila od bojenog kvarca u boji zrelih visanja :) Jedva sam
smislila kako da nazovem tu boju . Nije crvena , a nije ni bordo ,
a opet jeste i jedno i drugo . Perle su tako divno nesavrsenog oblika i pune nekih
crvenkasto-crnih preliva boje da zaista podsecaju  na male visnjice .  
 
Ogrlicu sam napravila tako sto sam na posrebrene iglice nizala kvarc-perle i sitne 
metalne perlice , a spajala sam ih uz pomoc posrebrenih alkica . 
Uz pomoc lancica se ogrlica moze podesiti na vise duzina .
Na srednju alkicu sam zakacila tri  iglice sa perlama , detalj je bas dao dodatnu 
lepotu ogrlici :


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ukrasni metalni detalj u obliku cveta sam stavila samo na jednu 
stranu ogrlice - asimetricno :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Narukvicu sam nanizala na bizuterijsku sajlicu , takodje ima ukrasni metalni 
cvet kao detalj i lancic za podesavanje duzine . 
Na zavrsetku i narukvice i ogrlice je privezak u obliku stilizovanog cveta 
od tibetanskog srebra .
 
 

 
 
 
Mindjuse u istom stilu sam dopunila ukrasnim kapicama i vijugavim izrezbarenim konektorima od tibetanskog srebra . Perle sam
nanizala  na posrebrene 
iglice i udice .

 
 
 
 
 
Ovaj kvarcni kamen je izuzetno lepe boje i teksture , svaka perla je drugacije 
nijanse sa crveno-crnim prelivima u sebi .
 
Do neke nove zanimacije - pozdrav ;)




Нема коментара:

Постави коментар