среда, 12. фебруар 2014.

Od viška glava ne boli :)

Bas je interesantno kako to da mi kad god nesto pravim ostane materijala
za jos nesto :) Pa ko bi onda mogao da odoli da ne iskoristi to ?
Za jos jedne mindjuse , mozda , cisto da narukvica ima sa cim da se nosi .
Mislim , nema smisla da bude usamljena .

Istina je zapravo da nesvesno/svesno uvek kupim vise nego sto mi treba ,
zato se pojavi taj "visak" . Nije da se zalim , samo se pitam da li se to desava
samo meni , ili je to bolest zvana "opsesivna manija sakupljanja svega sto sija" ,
poddijagnoza zvana "skupljam sve i svasta , sve mi to jednog dana moze
zatrebati " - narocito rasprostranjena medju kreativnim dusama :)

Tako meni od pravljenja narukvice ostade materijala i za mindjuse :)



Turmalin-kvarc u obliku plocice ,
dimni kvarc u obliku perli i malih srca ,
dve kapice od tibetanskog srebra ,
nekoliko sitnih metalnih perlica ,
iglice-ekser i iglice sa omcom ,
i dve udice.





Da ne naglabam opet o tome koliko je ovaj kamen neobicno lep,
to sam vec rekla prosli put . . . ali ne mogu da odolim , stvarno je leeep !




Alat koji je potreban :
okrugla klesta , ravna klesta
i secice .










Kroz mala srca sam provukla iglice-ekser ,
dodala po jednu ukrasnu metalnu perlicu ,
odsekla visak zice secicama i napravila
omcicu na vrhu.
















 Kroz turmalin-kvarc
u oliku plocica provukla sam iglice
sa omcom i na gornjoj strani
takodje napravila omcu .


















Perle od dimnog kvarca sam
nanizla na iglice sa omcom , ukrasila
kapicama i sitnim perlicama ,
i napravila omcu na vrhu .























Delovi su gotovi , sada jos samo ostaje da ih spojim u celinu , korak po korak :

































 
 Evo konacnog rezultata :


















A evo kako izgledaju mindjuse
u kompletu sa narukvicom
koju sam pravila u prethodnom
postu :










Pa neka mi neko kaze da ne zna sta da radi sa ostatkom materijala :)

Naravno , kako cete rasporediti perle i koju vrstu cete odabrati uvek zavisi od vas , 
i od vasih zaliha i "ostataka" - ovo je samo jedna od milion miliona kombinacija .

Do neke nove zanimacije , igrajte se :)





 



























Нема коментара:

Постави коментар