среда, 29. јануар 2014.

Vecni biseri

Sve vrste nakita su lepe na svoj nacin . Neke volimo manje, neke vise .
Ali , nisam sigurna da postoji ijedna zena na planeti koja ne voli bisere .
Zar ima nesto lepse od njihovog pitomog , mekanog sjaja ? 

Sta god napravite od bisera , ne moze a da ne bude lepo. Bilo da su pravi ,
skupoceni , ili oni malo jeftiniji , od obojenog stakla , ili cak i ono najjeftiniji , 
akrilni , tj. plasticni , svi izgledaju lepo i svi imaju svoje prednosti i mane .

Recimo , pravi biseri : naravno da su najlepsi ! Ali , em su skupi, em morate 
da vodite racuna da ih ne ostetite sminkom , parfemom , deterdzentom ... 

Stakleni izgledaju luksuznije od plasticnih , lepsi su na dodir , imaju lepu 
tezinu u ruci , ali su osetljivi na ogrebotine , a posto se u procesu bojenja boje 
nanizani , gotovo je nezibezno da se prilikom razdvajanja bisera sa niske ne 
ostete oko rupice . Zato ce vam cesto zatrebati ukrasne kapice koje pokrivaju 
rupicu . 

Akrilni - plasticni - su najmanje osetljivi i najlaksi za odrzavanje . Lagani su i 
gotovo da ih ne osecate tokom nosenja nakita . Dakle, na vama je da odaberete :)

Ja licno volim staklene bisere u svim mogucim bojama . Cak sam celu jednu 
kolekciju napravila upravo od njih , kupljenih kod Repromaterijal Steffily .
Ovo je samo deo boja koje su bile u ponudi :

















Tako ja otvorim kutiju sa biserima , odaberem boju (danas sam ljubicasto raspolozena) , 
pokupim dodatne sitnice , zasednem - i zaboravim gde sam . Zaboravim ko me je 
    iznervirao pre toga , zaboravim koliko je hladno napolju , koliki je racun za struju , 
    otresem sa ramena svakodnevne sitne brige - i stresa vise nema !  
Ovo je fotografija pre :
   
   
 











A ovo su fotografije posle par sati :


 Ima toga jos u ovom albumu  :)
Sta mislite , da li se ovakav trud isplati ? Kada pogledate ono sto ste stvorili
svojim rukama , bilo da je to uradjeno sasvim pocetnicki , osrednje , ili
profesionalno do detalja , mozete slobodno da busete ponosni ! A to vas
tera da probate opet , i opet , i opet ... to je i odgovor na cesto pitanje 
koje mi postavljaju pojedinci : kako imas zivaca da to radis ? A ja njih pitam : 
kako vi imate zivaca da se ne bavite nicim ? 

Vidimo se kad smislim neku sledecu zanimaciju :)

Нема коментара:

Постави коментар