петак, 31. јануар 2014.

Moja anti-stres terapija

Ova zima nikako da se odluci da li hoce ili nece da radi svoj posao :)
Mislim , nije da ne volim sto je danas bio divan suncan i neuobicajeno
topao dan , za razliku od severnih krajeva , ali prosto ne mogu da
poverujem da zima nece opet posetiti i nas .

I tako , asocijacija na zimsku garderobu i propratne detalje je neizbezna .
Kape , salovi , rukavice ... Pletite , pletilje , ko zna zasto je to dobro ,
ako ne za ovu sezonu , sigurno ce vam trebati za sledecu .
Kaze meni komsinica : "Sto se mucis , ima kapa kod Kineza , raznih , koliko
hoces , da biras , a jeftine" . . . Ima , znam , nije da nema , ali nekako mi nisu
tople , ili , bolje da kazem : nije mi toplo oko srca kao kad nosim neku
necijom rukom pletenu . . . te su najtoplije :)

Ono sto moja draga komsinica ne shvata , jeste da je taj proces sve osim
mucenja . Cak i kad sto puta oparate jedan red , ili kad unazad deset redova
vidite gresku , a dovoljno ste sitnicar da je ne ostavite tako
(iako to ne vidi niko osim vas) , ili kad vam macka otme vunicu pa je zapetlja ,
ili kad vam sema nije razumljiva pa je tumacite ceo sat . . .
Ili - sto je moj veciti problem - ako ste Vaga u horoskopu , pa vam treba tri
dana da odlucite hocete li ovako - ili onako  :))) Dok ja odlucim , neko bi je
vec i ispleo :) Jedno je sigurno : procenat uzivanja je uvek veci od procenta
nerviranja ! Da ne govorim o tome kako je pletenje (kao i heklanje)
svojevrsna anti-stres terapija , sto ce moji istomisljenici vrlo lako razumeti .

Moja kolekcija kapa i salova je vrlo raznovrsna i raznobojna , neke su
maminih ruku delo , a velika vecina su moji radovi . Divan je osecaj kad nosite
nesto u cijem ste stvaranju ucestvovali od  prve do poslednje zice , od izbora
boje do zavrsnih detalja .

Evo jednog kompleta koji puno volim :

























Ako ste pomislili da su ovako poredjane boje moja zamisao ,
niste u pravu . Vunica je tako predivno isarana , boje se same smenjuju :)



















Ono sto najvise volim kod ove kape jeste nacin na koji se boje zavrsavaju na vrhu:

















A volim i ovaj cvetak :)









I jos jedna slika , cisto da ne pomislite da sam ovo kupila kod Kineza :)))












 Uzivanje je gledati kako se obicna nit pretvara u NESTO !


Nadam se da sam bar malo probudila vasu zelju da se bavite nekim 
kreativnim radom . Verujte , necete pogresiti :)



 

Нема коментара:

Постави коментар