четвртак, 30. јануар 2014.

Inspiracija

Ima dana kada mi nista ne pada na pamet .
Sedim tako nad gomilom kutija prepunih kamencica , perlica , privezaka , lancica . . .
I nista .
Onda sednem za racunar , prosetam levo - desno po internetu . . .
I kao u crtanom filmu - upali se sijalica :))) I sve krene kao podmazano.
Zato sto tacno znam gde da se nahranim idejama :)

Postoji par stranih stranica na fb-u gde cesto svracam , i koje uvek nude nesto
zanimljivo . Ali , ni mi ne zaostajemo , i mi konja za trku imamo :-) Neke domace
stranice su u novije vreme jako napredovale . Na jednoj od njih sam
cak i admin , na sta sam prilicno ponosna :) To je stranica
Unikatne stvarcice-rucni rad . Stranica je zamisljena kao udruzenje proizvodjaca
rucnih radova na fb-u u cilju  reklame , razmene ideja i iskustava , a najvise je
zastupljen nakit , sto , naravno , ne znaci da i ostali oblici rucnih radova nisu
dobro dosli !
Tu clanovi mogu da postave slike svojih radova , razne ideje , tutorijale sa interneta,
uputstva za izradu nakita i svih rucnih radova . Cesto se organizuju nagradne igre ,
jedna je jos uvek u toku , a nagrade su prelepe i daju ih dobrovoljni sponzori -
fanovi stranice - u vidu svojih proizvoda . Zauzvrat dobijaju sansu da mnogo vise
ljudi vidi njihove radove , i da samim tim njihove stranice napreduju .













Na stranici postoje albumi sa fotografijama nakita svih kreativaca koji su izrazili zelju za tim .
U svakom albumu postoji link do proizvodjaca. Toliko lepog nakita  na jednom mestu :)

Kad se nagledate tih fotografija , inspiracija je neizbezna :) Mnostvo ideja ,
kreativnih zamisli , prosto - svako tu nadje nesto za sebe , bilo da se bavite
nekim rucnim radom , ili ste tu samo iz radoznalosti , ili jednostavno volite
da gledate sta drugi rade .

Ja , na primer , volim da gledam tudje radove . Ne u cilju kritike , niti u cilju
"kradje" ideja , jednostavno - uzivam u tome . Za mene je svaki rucni rad
- vesto ili manje vesto napravljen - lep !
Neko je u to utkao deo sebe , svoje ljubavi , strpljenja , truda i vremena .
I to se prosto vidi .
Kada se hranite lepotom necije kreativnosti , mozete samo da stvorite
jos vise lepote svojim rukama .

Postoji jos jedna grupa koju zelim da spomenem , ciji sam jedva aktivan clan
od nedavno , ali mi se jako dopada ideja grupe . To je grupa
Rukotvorine:rucni radovi svih profila , a osnovala ju je gospodja Jasminka .
Clanovi grupe su kreativci svih mogucih profila .
Ako ne znate kako da nesto uradite , gde da nadjete materijal ,
sta vam je potrebno za odredjeni proces izrade , koje boje su najbolje za
koju namenu , koje prodavnice imaju to sto trazite , koji lepak za sta da koristite ,
kako da fotografisete , i uopste - kakav god savet da vam je potreban -
slobodno pitajte :) Sigurno ce se naci neko ko ce znati , a svi su i vise nego voljni
da pomognu .

I tako ... kad nesto novo saznam ili naucim , ja odem TAMO gde to mogu
da podelim sa drugima .
Kad nesto ne znam , ja opet odem ONDE gde drugi znaju pa mi kazu .
Sve je zapravo u zivotu tako : ako nesto ne pruzis drugima , ne mozes nista ni uzeti .
Krug koji olaksava i ispunjava zivot . Bas bi svet bio lep kada bi svi to shvatili .

Eto, sad tek vidim da danas nisam napravila nista !
Doduse , napravila sam ovaj tekst  , pa nije ni on bas za bacanje :)))

Do neke nove zanimacije , pozdrav ;)





4 коментара:

  1. Prelep blog, Gordana! Najlepsa hvala sto ste se i mene setili, to me jako inspirise da nastavim jos poletnije i odgovornije. Pozdrav veliki

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala najlepse :) Trudim se da se setim svih koji brinu o nasem kreativnom plemenu :) Pozdrav i za Vas !

    ОдговориИзбриши
  3. cestitam Goco, samo naprijed. ljubi te tvoja Sandra

    ОдговориИзбриши