субота, 25. јануар 2014.

Vidim, svi bloguju, pa pomislih da bih i ja mogla da probam :)


Kako vreme leti...
Kada sam prvi put uzela heklicu u ruke pod strogim nadzorom moje mame - velike "rukatnice",
jedva da smo imali TV u boji, a kamoli digitalni foto-aparat koji bi zabelezio taj istorijski cin :) 
Pretpostavljam da bi danas (pod uslovom da uopste pozeli da drzi heklicu u ruci, i da ima zelju
da nauci bilo koju vestinu) devojcica tih godina postavila na fb album od oko 758 slika na tu temu :)

Elem, sta ono htedoh reci...Da, zahvaljujuci mojoj mami, koja zaista zna mnogo o rucnim radovima,
naucih i ja prve korake, od svega po malo. Stalno sam nesto "prckala" rukama, sila haljinice za lutke, sakupljala seme iz casopisa, skupljala ostatke krpica kod snajderke, jurila Burde po komsiluku... Dalje me je vodila znatizelja, kreativnost i glad za novim izazovima. Heklanje, pletenje, vez, sivenje, kuvanje, kolaci, torte...i najnoviji izazov - perlice. Dobro ste procitali, ja i kuvanje i spremanje kolaca svrstavam u kreativne poduhvate! 

Sa pojavom interneta sve je postalo neuporedivo lakse, jednostavnije i dostupnije. Moja trenutna preokupacija u slobodno vreme je izrada nakita, i to ce biti osnova ovog bloga. Zahvaljujuci tome sto je moje glavno zanimanje i moja prva i najveca ljubav - muzika - vezano za vecernje casove, imam dovoljno slobodnog vremena u toku dana. Naravno, vrlo cesto se vratim na neki zanat davno savladan, cisto da dodam neki novi dzempercic, sal, kapu ili haljinu u kolekciju svojih rukotvorina :) 

Ono sto je najlepse u bavljenju bilo kojim rucnim radom, pored uzivanja u samom procesu tog rada, jeste zadovoljstvo kada pogledate rezultat u svojim rukama, i mozete slobodno ponosno da kazete: vidi sta ja umem i mogu da stvorim ! Sve sto vase ruke stvore sa ljubavlju i uzivanjem, sa manje ili vise vestine, ne moze da ne bude lepo !

Naravno, ako se pritom to dopadne i drugima, onda je to jos veci pokretac vase kreativnosti . Nadam se da ce se ovo sto ja radim dopasti i drugima koji navrate da pogledaju ovaj moj istrazivacko-stvaralacki kutak:)
Ja vec znam da cu sigurno uzivati u ovome :)

Нема коментара:

Постави коментар